Udostępniamy usługę BLIK

Strona główna » Archiwum » Aktualności » Udostępniamy usługę BLIK
usługa BLIK

Od 01.01.2025 udostępniamy usługę BLIK dla Rolników Indywidualnych i Przedsiębiorców indywidualnych.

Aby włączyć usługę BLIK należy w Aplikacji Mobilnej BS Zambrów MobileNet udać się na ekran Więcej/Ustawienia/BLIK

Następnie należy:

  • wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
  • kliknąć Dalej,
  • sprawdzić poprawność danych oraz przeczytać oświadczenie,
  • jeśli wszystko się zgadza oraz wyrażamy odpowiednie zgodny należy kliknąć Dalej,
  • wprowadzić kod PIN i kliknąć Dalej.

Chcesz dowiedzieć się więcej?
ZADZWOŃ DO NAS
NAPISZ DO NAS
sekretariat@bszambrow.pl
LUB ODWIEDŹ NAS W PLACÓWCE
Skip to content