Przejdź do treści

1 kwietnia 2025 uruchomiliśmy usługę INFOLINIA

Strona główna » Archiwum » Aktualności » 1 kwietnia 2025 uruchomiliśmy usługę INFOLINIA

Szanowni Klienci

od 01 kwietnia 2025 roku uruchomiliśmy dla Państwa Infolinię Banku Spółdzielczego w Zambrowie

1.Dostępność infolinii 7/24/365 pod numerami telefonów:
+48 86 216 13 45
+48 801 501 150

2. Za pośrednictwem Infolinii Banku mogą Państwo:
1) blokować/odblokowywać dostęp do systemu bankowości internetowej i mobilnej;
2) odsłuchać komunikat dotyczący bezpiecznego korzystania z dostępu do bankowości internetowej i mobilnej;
3) otrzymać wsparcie w obsłudze systemu bankowości internetowej i mobilnej w zakresie:
a) instalacji aplikacji,
b) instruktażu nadania hasła,
c) resetu hasła,
d) instruktażu aktualizacji oprogramowania,
e) instruktażu o możliwych sposobach autoryzacji przelewów,
f) instruktażu dotyczącego bezpiecznego podpisu elektronicznego,
g) dokonywania przelewów krajowych w tym ZUS i US,
h) dokonywania przelewów zagranicznych,
i) zakładania, modyfikacji, likwidacji lokat,
j) przeglądania, drukowania szczegółów płatności;
4) otrzymać lub zgłosić informacje o problemach/awariach technicznych występujących po stronie Banku;
5) dokonać zgłoszenia nadużyć w bankowości internetowej i mobilnej;
6) uwierzytelnić swoją tożsamość w celu otrzymania kodu parującego służącego do aktywacji aplikacji mobilnej.

3. Warunkiem korzystania z:
a) zablokowania/odblokowania/ resetu hasła systemu bankowości internetowej i mobilnej
b) parowania/rozparowania aplikacji mobilnej (zmiany autoryzacji na sms)
c) zgłoszenia nadużycia w bankowości internetowej/mobilnej
jest Państwa pozytywna weryfikacja.

4. Jeśli są Państwo Klientem indywidualnym, prosimy o przygotowanie następujących danych:
Obligatoryjnie:
a) 2 ostatnie znaki identyfikatora użytkownika (w przypadku braku identyfikatora pełen numer PESEL) *,
b) 5 ostatnich cyfr numeru PESEL Klienta, imię i nazwisko, nazwisko rodowe matki.

*Wymiennie: po podaniu prawidłowych danych obligatoryjnych, jedno z niżej wymienionych:
a) miejsce urodzenia,
b) imię ojca i imię matki.

5. Jeśli są Państwo Klientem Instytucjonalnym, prosimy o przygotowanie następujących danych
Obligatoryjnie:
a) 2 ostatnie znaki identyfikatora użytkownika (w przypadku braku identyfikatora pełen numer PESEL Klienta) *,
b) 5 ostatnich cyfr numeru PESEL Klienta,
c) imię i nazwisko,
d) nazwa i adres firmy, REGON lub NIP.
*Wymiennie – po podaniu prawidłowych danych obligatoryjnych, jedno z niżej wymienionych:
a) miejsce urodzenia,
b) imię ojca i imię matki.

6. Wszystkie rozmowy prowadzone z konsultantami infolinii będą nagrywane.

7. Proszę pamiętać: nigdy proszę nie podawać swojego hasła.

8. Nasi konsultanci nie dzwonią do Klientów.

9. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.

Chcesz dowiedzieć się więcej?
ZADZWOŃ DO NAS
NAPISZ DO NAS
sekretariat@bszambrow.pl
LUB ODWIEDŹ NAS W PLACÓWCE