1 kwietnia 2025 uruchomiliśmy usługę INFOLINIA

Strona główna » Archiwum » Aktualności » 1 kwietnia 2025 uruchomiliśmy usługę INFOLINIA

Szanowni Klienci

od 01 kwietnia 2025 roku uruchomiliśmy dla Państwa Infolinię Banku Spółdzielczego w Zambrowie

1.Dostępność infolinii całodobowo pod numerami telefonów:
+48 86 216 13 45
+48 801 501 150

2. Za pośrednictwem Infolinii Banku mogą Państwo:
1) blokować/odblokowywać dostęp do systemu bankowości internetowej i mobilnej;
2) odsłuchać komunikat dotyczący bezpiecznego korzystania z dostępu do bankowości internetowej i mobilnej;
3) otrzymać wsparcie w obsłudze systemu bankowości internetowej i mobilnej w zakresie:
a) instalacji aplikacji,
b) instruktażu nadania hasła,
c) resetu hasła,
d) instruktażu aktualizacji oprogramowania,
e) instruktażu o możliwych sposobach autoryzacji przelewów,
f) instruktażu dotyczącego bezpiecznego podpisu elektronicznego,
g) dokonywania przelewów krajowych w tym ZUS i US,
h) dokonywania przelewów zagranicznych,
i) zakładania, modyfikacji, likwidacji lokat,
j) przeglądania, drukowania szczegółów płatności;
4) otrzymać lub zgłosić informacje o problemach/awariach technicznych występujących po stronie Banku;
5) dokonać zgłoszenia nadużyć w bankowości internetowej i mobilnej;
6) uwierzytelnić swoją tożsamość w celu otrzymania kodu parującego służącego do aktywacji aplikacji mobilnej.

3. Warunkiem korzystania z:
a) zablokowania/odblokowania/ resetu hasła systemu bankowości internetowej i mobilnej
b) parowania/rozparowania aplikacji mobilnej (zmiany autoryzacji na sms)
c) zgłoszenia nadużycia w bankowości internetowej/mobilnej
jest Państwa pozytywna weryfikacja.

4. Wszystkie rozmowy prowadzone z konsultantami infolinii będą nagrywane.

5. Proszę pamiętać: nigdy proszę nie podawać swojego hasła.

6. Nasi konsultanci nie dzwonią do Klientów.

7. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.

Chcesz dowiedzieć się więcej?
ZADZWOŃ DO NAS
NAPISZ DO NAS
sekretariat@bszambrow.pl
LUB ODWIEDŹ NAS W PLACÓWCE