Szanowni Klienci
od 01 kwietnia 2025 roku uruchomiliśmy dla Państwa Infolinię Banku Spółdzielczego w Zambrowie
1.Dostępność infolinii 7/24/365 pod numerami telefonów:
+48 86 216 13 45
+48 801 501 150
2. Za pośrednictwem Infolinii Banku mogą Państwo:
1) blokować/odblokowywać dostęp do systemu bankowości internetowej i mobilnej;
2) odsłuchać komunikat dotyczący bezpiecznego korzystania z dostępu do bankowości internetowej i mobilnej;
3) otrzymać wsparcie w obsłudze systemu bankowości internetowej i mobilnej w zakresie:
a) instalacji aplikacji,
b) instruktażu nadania hasła,
c) resetu hasła,
d) instruktażu aktualizacji oprogramowania,
e) instruktażu o możliwych sposobach autoryzacji przelewów,
f) instruktażu dotyczącego bezpiecznego podpisu elektronicznego,
g) dokonywania przelewów krajowych w tym ZUS i US,
h) dokonywania przelewów zagranicznych,
i) zakładania, modyfikacji, likwidacji lokat,
j) przeglądania, drukowania szczegółów płatności;
4) otrzymać lub zgłosić informacje o problemach/awariach technicznych występujących po stronie Banku;
5) dokonać zgłoszenia nadużyć w bankowości internetowej i mobilnej;
6) uwierzytelnić swoją tożsamość w celu otrzymania kodu parującego służącego do aktywacji aplikacji mobilnej.
3. Warunkiem korzystania z:
a) zablokowania/odblokowania/ resetu hasła systemu bankowości internetowej i mobilnej
b) parowania/rozparowania aplikacji mobilnej (zmiany autoryzacji na sms)
c) zgłoszenia nadużycia w bankowości internetowej/mobilnej
jest Państwa pozytywna weryfikacja.
4. Jeśli są Państwo Klientem indywidualnym, prosimy o przygotowanie następujących danych:
Obligatoryjnie:
a) 2 ostatnie znaki identyfikatora użytkownika (w przypadku braku identyfikatora pełen numer PESEL) *,
b) 5 ostatnich cyfr numeru PESEL Klienta, imię i nazwisko, nazwisko rodowe matki.
*Wymiennie: po podaniu prawidłowych danych obligatoryjnych, jedno z niżej wymienionych:
a) miejsce urodzenia,
b) imię ojca i imię matki.
5. Jeśli są Państwo Klientem Instytucjonalnym, prosimy o przygotowanie następujących danych
Obligatoryjnie:
a) 2 ostatnie znaki identyfikatora użytkownika (w przypadku braku identyfikatora pełen numer PESEL Klienta) *,
b) 5 ostatnich cyfr numeru PESEL Klienta,
c) imię i nazwisko,
d) nazwa i adres firmy, REGON lub NIP.
*Wymiennie – po podaniu prawidłowych danych obligatoryjnych, jedno z niżej wymienionych:
a) miejsce urodzenia,
b) imię ojca i imię matki.
6. Wszystkie rozmowy prowadzone z konsultantami infolinii będą nagrywane.
7. Proszę pamiętać: nigdy proszę nie podawać swojego hasła.
8. Nasi konsultanci nie dzwonią do Klientów.
9. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.